ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΧΟΛΑΡΓΟΥ

Η κατάληψη – παραχάραξη της λογικής

Γράφει η Χρύσα Παρίση
Οι καταλήψεις είναι ένα «φρούτο» της μεταπολιτευτικής περιόδου. Εμφανίστηκαν σαν ένα μέσο δήθεν πολιτικής έκφρασης που συχνά παίρνει τη μορφή του χαβαλέ. Καταλήψεις γραφείων , εργοστασίων, αστικών και εθνικών οδών, χώρων εργασίας.

Με την πάροδο του χρόνου οι καταληψίες αποθρασύνθηκαν και έφτασαν στην κατάληψη υπουργείων, ενώ επίσης έβαλαν στο παιχνίδι και τους ανήλικους μαθητές, εξυπηρετώντας τις δικές  τους πολιτικές επιδιώξεις, οδηγώντας τους σε έκνομες πράξεις.

Συνήθως οι καταλήψεις συνοδεύονται από καταστροφές δημόσιας περιουσίας ενώ δεν έχουν λείψει και οι κλοπές δημόσιων υλικών.

Όταν κάποιοι κάνουν μια κατάληψη εναντίον ποιου άραγε την κάνουν;

Η αλήθεια είναι ότι κάθε κατάληψη εκτός από τις ζημιές που επιφέρει στην οικονομία της χώρας, προσβάλει τα συμφέροντα, τα δικαιώματα και τις ελευθερίες των άλλων πολιτών,.

Εκείνων που θέλουν να εργαστούν, να κινηθούν, να σπουδάσουν.

Ειδικά σε ότι αφορά τις καταλήψεις των σχολείων εκείνο που τελικά συμβαίνει είναι  ότι παρεμποδίζεται το δικαίωμα στη μάθηση διότι είναι διαπιστωμένο ότι τελικά οι καταλήψεις γίνονται από κάποιες μειοψηφίες εις βάρος των συμμαθητών τους.

Ποιοι φέρουν όμως την ευθύνη για την κατάσταση αυτή; Εκτός από συγκεκριμένες πολιτικές παρατάξεις που προτρέπουν τους μαθητές σε καταλήψεις και τους στηρίζουν εκμεταλλευόμενοι ουσιαστικά το νεαρό της ηλικίας τους, σημαντική ευθύνη φέρουν και οι γονείς, οι ελάχιστοι βέβαια που συμφωνούν με τις καταλήψεις αυτές.

Η τοπική κοινωνία μας, που στην πλειονότητά της αποτελείται από δημότες που πιστεύουν στη δημοκρατία και λειτουργούν σύμφωνα με τις αρχές της, δεν μπορεί να επιτρέψει αυτές τις εκτροπές, που προσβάλουν το κοινωνικό σύνολο, τις καταδικάζει….

Εάν κανείς θα μπορούσε να βρει δικαιολογίες για του μαθητές λόγω του νεαρού της ηλικίας, δεν υπάρχει καμμιά δικαιολογία για του στους ολιγόφρονες που είναι μεν ηλικιακά ώριμοι αλλά πολιτικά ανώριμοι

Εκτός εάν πρόθεση τους και επιθυμία τους είναι, οι νεαροί μαθητές να γίνουν αύριο ανεύθυνοι και εύκολα «ελεγχόμενοι» πολίτες.

Διότι οι υπεύθυνοι πολίτες έχουν δημοκρατική αντίληψη και δεν είναι δυνατόν να καταστούν πολίτες – μάζα.

 

 

 

Check Also

Inspire. Και άλλη μία δράση πραγματοποιήθηκε!!!

Και ήταν από αυτές που μας γέμισαν από μηνύματα, νοήματα και εικόνες. Εικόνες από μια …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *